S.C. Compania de Utilități Publice Dunărea Brăila S.A. anunță organizarea concursului pentru ocuparea următoarelor posturi:
INGINER CHIMIST, cod COR 214513, Secția Canal;
INGINER MEDIU, cod COR 214305, Serviciul Protecția Mediului;
La concurs pot participa persoanele care îndeplinesc condițiile generale, precum și condițiile specifice de ocupare a postului.
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cerere tip de înscriere la concurs;
 - copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
 - copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de societate;
 - carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
 - adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
 - curriculum vitae, în format Europass.
 
Condiții generale:
- are cetațenia română și domiciliul în România;
 - are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
 - are capacitate deplină de exercițiu;
 - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza unei fișe medicale eliberate de medicul de familie;
 - îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
 - alte condiții stabilite prin fișa postului aprobată în condițiile legii.
 
Condiții specifice inginer mediu:
- studii universitare de licență absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licența sau echivalenta în domeniu;
 - experiență profesională – minim 3 ani;
 
Bibliografie inginer mediu:
- Legea Apelor nr. 107/25.09.1996, cu modificările și completările ulterioare;
 - Legea nr. 241/2006 privind serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
 - Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 88/2007 pentru aprobarea Regulamentului cadru al serviciului de alimentare cu apă și de canalizare;
 - Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 90/2007 pentru aprobarea Contractului cadru de furnizare prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare;
 - Ordonanță de Urgență 195 din 22 decembrie 2005 privind protecția mediului;
 - Legea nr.319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
 - Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
 - Regulamentul de organizare și functionare al serviciilor publice de alimentare cu apă și de canalizare – ROF SPAAC.
 
Tematica inginer mediu:
- Legea Apelor nr. 107/25.09.1996, cu modificările și completările ulterioare
 
- 
- Capitolul II -Regimul de folosire a apelor si a albiilor
 - Capitolul III – Gospodarirea apelor
 - Capitolul VI – Sancțiuni
 
 
- Legea serviciului de alimentare cu apă și de canalizare nr. 241/2006, republicată, cu modificările și completările ulterioare
 
- 
- Capitolul II – Autorități și competențe
 - Capitolul III – Organizarea și funcționarea serviciului de alimentare cu apă și de canalizare
 - Capitolul VI – Răspunderi și sancțiuni
 
 
- Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 88/2007 pentru aprobarea Regulamentului cadru al serviciului de alimentare cu apă și de canalizare
 - Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 90/2007 pentru aprobarea Contractului cadru de furnizare prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare
 - Ordonanță de Urgență 195 din 22 decembrie 2005 privind protecția mediului
 
- 
- Capitolul IV – Regimul deseurilor
 - Capitolul VIII – Conservarea biodiversității și arii naturale protejate
 - Capitolul IX – Protecția apelor și a ecosistemelor acvatice
 - Capitolul XI – Protecția solului, subsolului și a ecosistemelor terestre
 - Capitolul XIV – Atribuții și răspunderi
 - Capitolul XV – Sancțiuni
 
 
- Legea nr. 319/2006 a securității si sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare.
 
- 
- Capitolul II – Domeniu de aplicare
 - Capitolul IV – Obligațiile lucrătorilor
 
 
- Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor
 
- 
- II: Obligații privind apărarea împotriva incendiilor
 
 
- Regulamentul de organizare și funcționare al serviciilor publice de alimentare cu apă și de canalizare – ROF SPAAC
 
- 
- Capitolul II – Organizarea și funcționarea serviciilor publice de alimentare cu apa și de canalizare.
 - Capitolul IV – Rețele publice de alimentare cu apa și de canalizare.
 - Capitolul VII – Drepturile și obligațiile operatorilor și utilizatorilor.
 
 
Bibliografie inginer chimist:
- Epurarea Apelor uzate urbane, de Mihai Dima – Editura TEHNOPRESS, Iași 2005;
 - Legea nr. 319/2006 a sănătății și securității în muncă;
 - Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor.
 
Tematica inginer chimist:
- Epurarea Apelor uzate urbane, de Mihai Dima – Editura TEHNOPRESS, Iași 2005;
 - Caracteristici chimice ale apelor uzate
 - Eliminarea (reduerea continutului de poluanți) prin epurarea cu nămol activ a stațiilor de epurare fără treaptă terțiară
 - Noțiuni generale despre treaptă de epurare terțiară
 - Legea nr. 319/2006 a sănătății și securității în muncă;
 - Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor.
 
Dosarele se depun personal sau prin împuternicit, în condițiile legii, la Serviciul Relații cu Publicul – Brăila, str. Sandu Aldea nr.1.
Data limită de depunere a dosarelor: 11.11.2025, ora 16.00
Selecția va consta în 3 probe:
- Proba 1: Verificarea și selecția dosarelor – 13.11.2025.
 - Proba 2: Proba scrisă – 20.11.2025, ora 10.00, Braila str. Piața Uzinei, nr.1.
 - Proba 3: Interviu – 27.11.2025, ora 10.00, Brăila, str. Piața Uzinei, nr.1.
 
Concursul se va organiza după următorul calendar:
| Nr. crt. | Descrierea acțiunii | DATA | 
| 1 | Publicare anunțului și a condițiilor de participare la concurs | 29.10.2025 | 
| 2 | Depunerea dosarelor de înscriere la concurs | 11.11.2025 | 
| 3 | Verificarea și selecția dosarelor | 13.11.2025 | 
| 4 | Comunicarea rezultatelor selecției de dosare de înscriere | 14.11.2025 | 
| 5 | Depunere contestații cu privire la selecțția dosarelor de înscriere | 17.11.2025 | 
| 6 | Soluționare contestații cu privire la selecția dosarelor | 18.11.2025 | 
| 7 | Comunicare rezultate contestație selecție dosare de înscriere | 19.11.2025 | 
| 8 | Proba scrisă | 20.11.2025 | 
| 9 | Comunicare rezultate proba scrisă | 21.11.2025 | 
| 10 | Depunere contestații cu privire la proba scrisă | 24.11.2025 | 
| 11 | Soluționare contestații proba scrisă | 25.11.2025 | 
| 12 | Comunicare rezultate contestație proba scrisă | 26.11.2025 | 
| 13 | Proba interviu/ Notare interviu | 27.11.2025 | 
| 14 | Comunicare rezultate interviu | 28.12.2025 | 
| 15 | Depunere contestații cu privire la proba interviu | 2.12.2025 | 
| 16 | Analiză contestații interviu | 3.12.2025 | 
| 17 | Comunicare rezultate contestație interviu | 4.12.2025 | 
| 18 | Stabilirea punctajelor finale și afișarea rezultate finale ale concursului | 5.12.2025 | 
Candidații se vor prezenta în sala de concurs cu cartea de identitate în original.
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane și Juridic, Telefon: 0239 692900, int. 117/118.